Wednesday, May 25, 2011

TCA DOC 25 Mei 2011

Memandang abah ada dirumah pagi ni dapat la kuar awal.Abah Beria je nak temankan tapi memandangkan Iqbal masih zzzzzzzz so better aku pegi sorang dari nk ngadap iqbal punya 'peel' nanti.

Tepat 7.50am tadi aku dah terpacak kat klinik. Konon nk dapat nombor awal la.Nanti dapat balik awal.Tengok2 la dah ramai orang.Aku masuk dengan muka frust je.Dapat No 9 plak tu.Adoii jenuh nak menunggu ni.

Bila dapat turn jumpa nurse ja aku sibuk tanya doc dah ada ka.Niat di hati kalau doc belum sampai sempat lagi balik zzzzz ni.Tapi hampanya Rasa hati bila nurse cakap doc dah ada dlm bilik dan dh start pun panggil patience.Adoii kena tunggu la juga ni.

Tunggu punya tunggu dapat turn 9.45. Ai naik lenguh dah pinggang ni.Jumpa je doc 1st benda yang dia tanya pasal asthma. cita punya cita aku diwajibkan amik Beclazone 100mic 2x sehari. JANGAN sesekali tinggal.Ini untuk mencegah dari diserang asthma.Kiranya jadi routine la lepasni.Disusuli dengan Asthalin (ini just pakai bila dah diserang asthma ja).

Lain semua ok.7 June ni refer pakar pulak kat klinik je. Adoi refer pakar kt klinik plak.Pastu doc pun tengah adjust nk msk nama tuk refer pakat kt spital pulak.Kiranya 1 bulan mmg kena jumpa 2 pakar. tu belum routine klinik lg.PENATkan. tapi x pa la demi untuk my baby semua temujanji mama akan penuhi..

MAMA & ABAH luv U... Mmmuuuaaahhss

2 comments:

  1. xer kak kalau utk kebaikan apa salahnya..ikut jer la

    ReplyDelete
  2. oohhh. dpt asma sbb pregnent ehhh. byk pahala tu :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^